Shaira - 2008-12-04 19:50:35

BROŃ RĘCZNA:
-miecz
-topór
-maczuga
-pałka
-sztylet
-możliwe jest noszenie tarczy(+1do ochrony) lub drugiej broni (wymagane 1S na 1-szą broń, lub tarczę, na drugą broń wymagane jest 2S i 3WW)
WŁÓCZNIA
-(+1 do S)
WIELKA BROŃ
-miecz dwuręczny
-topór dwuręczny
-wielki młot
-wielki topór
-(+2 do S)(wymagane 2WW i 2S)
LANCA
-(+2 do S)(wymagany koń)

Objaśnienia charakterystyk
-WW - walka wręcz
-ZS - zdolności strzeleckie
-S - siła
-WT - wytrzymałość
-ŻYW - żywotność
-I - inicjatywa

charakterystyki można podwyższać (zwiększenie JEDNEGO statystyku na jeden poziom)
za łamanie zasady charakterystyki czeka ban (najpierw ostrzegam)

Shaira - 2008-12-05 18:02:27

BROŃ ZASIĘGOWA
-krótki łuk(krótki zasięg, siła broni: 3) dostępne od 1lvl
-łuk(zwykły zasięg, siła broni: 3) dostępne od 5lvl
-długi łuk(daleki zasięg, siła broni: 3) dostępne od 10lvl
-kusza(daleki zasięg, siła broni: 4, trzeba czekać na załadowanie) dostępne od 15lvl
-kusza powtarzalna(tylko dla mrocznych elfów, średni zasięg, siła broni: 3, można strzelać podwójnym strzałem, ale przy takim strzelaniu -1 do trafienia) dostępne od 5lvl
-muszkiet(średni zasięg, siła broni: 4, -1 do ochrony pancerza przeciwnika, trzeba czekać na załadowanie) dostępne od 20lvl
BROŃ MAGICZNA (dostępne od 30lvl)
-miecz pewnego ciosu(+1 do trafienia)
-miecz bojowy(+1 atak)
-miecz potęgi(+1 do S)
-kąśliwe ostrze(-1 do ochrony przeciwnika)
-zaklęta tarcza(+5 do ochrony)
-kostur czarodziejstwa(+1 do odbicia czaru)
-kamień mocy(+2 do mocy magicznej)
-zwój rozproszenia magii(unieszkodliwia wszystkie dotychczas rzucone czary, można mieć ich nieograniczoną liczbę, zwój jest jednorazowy)
-talizman ochrony(obrona na 6+)

www.smoczaoaza.pun.pl www.narutomaniak.pun.pl www.pokimovie.pun.pl www.otssoft.pun.pl www.jdyt2.pun.pl